wtorek, 7 czerwca 2016

3 czerwca: Powitanie nowych oleśniczan w ratuszu


3 czerwca 2016 roku (piątek) Burmistrz Michał Kołaciński powitał nowych oleśniczan w ratuszu.

Zwracając się do Rodziców dzieci, powiedział m.in.: 

"Ta wizyta, nasze powitanie, nasze jakieś drobne podarunki oczywiście mają charakter symboliczny wyłącznie, ponieważ ani ta wizyta, ani te drobne podarunki nie są w stanie oddać tego szacunku, który ja zawsze mam dla Rodziców - dla Rodziców, którzy podejmują te bardzo ważne decyzje. I mógłbym tak mówić o odpowiedzialności i tak dalej, ale my to wszystko wiemy w zasadzie z własnych doświadczeń. 

Ja chciałem powiedzieć też, że jesteśmy - mówię "my", ponieważ ja też jestem rodzicem - najszczęśliwsi, ponieważ wiemy dla kogo żyjemy. Wiemy, że te trudy, te nieprzespane noce, to jest nic w porównaniu z jednym uśmiechem dzieciaka, który właśnie kończy ząbkowanie i jest już przeszczęśliwe, i nic mu nie dolega. 

Więc cieszmy się z tego, że mamy dla kogo żyć. Ja wszystkim Wam życzę naprawdę, żeby te dzieciaki były źródłem wyłącznie pozytywnych doznań w Waszym życiu, żeby ten bilans trudnych dni i tych naprawdę radosnych zawsze był na plus". 

Źródło: olesnica.pl

Pan Burmistrz wręczył Rodzicom listy gratulacyjne oraz symboliczne prezenty w postaci poduszki i dziecięcych kosmetyków.


Rodzice otrzymali też zaproszenie na sobotnie sadzenie drzewek w Parku nad Stawami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytoryczna dyskusja. Komentujący są wyrazicielami własnych opinii.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.