sobota, 30 stycznia 2016

28 stycznia: Powitanie nowych oleśniczan w Ratuszu


28 stycznia 2016 roku burmistrz Michał Kołaciński powitał w Ratuszu nowych oleśniczan. 

Słowo Burmistrza:

"Nie mogę się powstrzymać, żeby nie powiedzieć, że właśnie te dni, kiedy mam okazję spotkać się z rodzicami i ich najmniejszymi pociechami, to są naprawdę najbardziej wartościowe dni w pracy burmistrza, jakie mi się zdarzają. I przez ten rok kadencji, która właśnie niedawno upłynęła, muszę powiedzieć, że te dni, które spędziliśmy czy te chwile, kiedy spędziliśmy je razem w Ratuszu, to są dni, kiedy ja wychodzę tak naładowany pozytywną energią, że jestem Wam bardzo, bardzo za to wdzięczny. 

Chciałbym wyrazić ogromny szacunek i respekt do tego, że podjęliście się roli rodzica, że podjęliście się zadania wychowania tych małych obywateli naszej przyszłości, bo często dzisiaj mamy kult takich dziwnych wyzwań. Ktoś się chwali: 'A słuchaj, ja skaczę ze spadochronem'. Drugi mówi: 'A ja nurkuję 30 metrów'. 'Ja w maratonie 60 kilometrów'. Triathlon. Wszystko fajnie, ale kochani, to jest nic w porównaniu z wyzwaniem: 'Wychowaj dziecko'. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak trudno jest wychować dziecko, ile trzeba samego siebie poświęcić tej małej istocie, która zawsze, 24 godziny na dobę nas potrzebuje". 


 Źródło: olesnica.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytoryczna dyskusja. Komentujący są wyrazicielami własnych opinii.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.