poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta Oleśnicy



Oleśnica, dnia 12.08.2019 r.












Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Oleśnicy


Burmistrz Miasta Oleśnicy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze w Urzędzie Miasta Oleśnicy, Rynek - Ratusz, 56-400 Oleśnica.

1. Stanowisko pracy:

Sekretarz Miasta Oleśnicy
w Urzędzie Miasta Oleśnicy

Liczba lub wymiar etatu: 1 etat,
Wymiar czasu pracy: 8/8
Wynagrodzenie płatne: na podstawie Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Oleśnicy na podstawie umowy o pracę, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 17/VIII/2019 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 22.01.2019 r.

2. Niezbędne wymagania. Kandydat:

a) ma obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) staż pracy: zgodny z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282), tj.: osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, a w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy o pracownikach samorządowych;
- ustawy o finansach publicznych;
- ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy o ochronie danych osobowych (RODO).

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

- umiejętność organizacji pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, odporność na stres.

4. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:

1) nadzorowanie obowiązujących w urzędzie procedur: ochrony danych osobowych, informacji niejawnych i systemu zarządzania jakością – ISO, 
2) zapewnienie skutecznej realizacji zadań z zakresu ochrony danych osobowych, 
3) prowadzenie ewidencji wydawanych upoważnień i szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, 
4) prowadzenie postępowań sprawdzających w zakresie ochrony danych osobowych, 
5) pełnienie funkcji pełnomocnika ds. zarządzania systemem jakości - ISO, w tym przeprowadzanie wewnętrznych analiz systemu zarządzania jakością, przygotowywanie i organizowanie przeglądów systemu zarządzania jakością, przedkładanie kierownictwu sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i jego doskonalenia, 
6) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, a w szczególności szacowanie ryzyka, 
7) opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w urzędzie, w tym, w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji, 
8) prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających, 
9) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, 
10) realizacja projektów dofinansowywanych ze środków unijnych w zakresie nadanych kompetencji, w tym już realizowanych przez urząd, 
11) odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne z prawem funkcjonowanie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu, 
12) udział w naradach kierownictw i sesjach Rady Miasta oraz uczestniczenie w miarę potrzeb i na polecenie Burmistrza w posiedzeniach komisji Rady Miasta, 
13) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

4a. Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

Praca administracyjno – biurowa. Siedziba - Urząd Miasta Oleśnicy, praca w zespole, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, sytuacje stresowe. 
Stanowisko pracy jest wyposażone w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy. 
Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. 
Praca jednozmianowa. 
Wynagrodzenie określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 z późn. zm.) oraz Zarządzenie Nr 17/VIII/2019 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 22.01.2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Oleśnicy na podstawie umowy o pracę. 
Budynek trzypiętrowy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do windy dla osób niepełnosprawnych.

4b. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

5. Wymagane dokumenty:

- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem; 
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*; 
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy; 
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności; 
- podpisane oświadczenie kandydata: o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że cieszy się nieposzlakowaną opinią*; 
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (RODO)*.

*Wyżej wymienione oświadczenia wraz z klauzulami oraz kwestionariusz osobowy kandydaci mogą pobrać ze strony internetowej: http://idumolesnica.bip.gov.pl/praca/rekrutacja-dokumenty-do-pobrania.html

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta Oleśnicy 
Rynek- Ratusz 
56-400 Oleśnica

w terminie do dnia 23.08.2019 r. , do godz. 16:00

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w „Punkcie Informacyjnym Urzędu” lub przesłać na adres: Urząd Miasta Oleśnicy; ul. Rynek – Ratusz; 56-400 Oleśnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta Oleśnicy” (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). 
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Oleśnicy po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Szczegółowych informacji na temat ww. stanowiska można uzyskać:

- u Naczelnika Wydziału Organizacyjnego: tel. (071) 798-21-03, pokój nr 34 (II piętro – część ratuszowa),
- u Zastępcy Burmistrza Miasta Oleśnicy: tel.: (071) 798-21-06, pokój nr 33 (II piętro – część ratuszowa).

Informacje dodatkowe:

1. Umowa o pracę z osobą, która wygra nabór na stanowisko Sekretarza Miasta Oleśnicy zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2. Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego, w przypadku, gdy więcej niż 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze lub przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, w przypadku, gdy maksymalnie do 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.

Burmistrz Miasta Oleśnicy 
Jan Bronś


Źródło: BIP Urzędu Miasta Oleśnicy 





* * *


Sekretarz Miasta Oleśnicy w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Oleśnicy
(Wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy,
Załącznik do Zarządzenia Nr 25/VIII/2018 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 14.12.2018 r.)


§ 12.

1. Określenie stanowiska – sekretarz 

1) Cel stanowiska: zapewnienie skutecznego funkcjonowania struktur miasta w zakresie informatyzacji.
2) Odpowiedzialność: 
Wobec: burmistrza 
Podlegają mu: informatycy
3) Zastępuje: w ramach udzielonych mu pełnomocnictw przez burmistrza.
4) Zastępowany: przez głównego specjalistę ds. informatyki.

2. Zadania związane z tym stanowiskiem i zakres odpowiedzialności:

1) Finansowe
a) doradzanie burmistrzowi w sprawach wydatków na informatyzację,
b) opracowywanie projektu i realizacja budżetu systemu zarządzania jakością.

2) Kierownicze
a) udział w posiedzeniach kierownictwa, sesjach rady,
b) zbieranie i opracowywanie informacji dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej (dane dotyczące ilości, jakości, kosztów i efektów),
c) przedstawianie ww. danych burmistrzowi,
d) pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych, 
e) pełnienie funkcji pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, 

3) Zawodowe 
a) pracownik samorządowy, 
b) podejmowanie działań w sposób profesjonalny i politycznie neutralny, 
c) współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami samorządowymi, 
d) określanie założeń i kierunków informatyzacji urzędu, 
e)udział w procedurach zarządzania kryzysowego, 
f) zapewnienie utrzymania jakości/standardów usług świadczonych przez urząd, 
g) nadzorowanie obowiązujących w urzędzie procedur: ochrony danych osobowych, informacji niejawnych w urzędzie oraz związanych z systemami informatycznymi i systemem zarządzania jakością w urzędzie, 
h) opracowanie, wdrożenie i stałe utrzymywanie systemu jakości, zgodnego z wymaganiami normy, 
i) systematyczne przeprowadzanie analiz funkcjonowania systemu zarządzania jakością i informowanie kierownictwa o ich wynikach, 
j) przygotowywanie i organizowanie przeglądów systemu jakości przez kierownictwo, 
k) utrzymywanie kontaktów zewnętrznych dotyczących funkcjonowania sytemu jakości, 
l) przeprowadzanie wewnętrznych analiz jakości, 
ł) doradztwo w sprawach związanych z etyką zawodową i etycznym postępowaniem, 
m) prowadzenie inwestycji w zakresie planów infrastruktury informatycznej, 
n) zabezpieczanie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej, 
o) prowadzenie spraw dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wykonywanie zadań inspektora ochrony danych osobowych, 
p) prowadzenie spraw dotyczących informacji niejawnych, w tym wykonywanie zadań pełno-mocnika ochrony informacji niejawnych, 
q) organizacja szkoleń i pokazów w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, 
r) nadzór nad inwentaryzacją sprzętu komputerowego i oprogramowania, 
s) administrowanie siecią, 

4) Prawne 
a) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, 
b) zapewnianie, by urząd działał zgodnie z prawem w zakresie prowadzonych spraw, 

5) Strategia 
a) doradzanie kierownictwu w zakresie informatyzacji urzędu, zarządzania  
b) określanie i przekazywanie zagadnień wymagających rozpatrzenia przez burmistrza, 
c) udział we wdrażaniu strategii dotyczących rozwoju miasta w zakresie informatyzacji, 
d) wspomaganie organów miasta w zakresie informatyzacji ich działań, 
e) kształtowanie wizerunku miasta i urzędu, 

6) BHP 
a) odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów bhp i p-poż. P-POŻ. 
b) odpowiedzialny za warunki pracy podległych mu pracowników, 

7) Świadczenie usług/działalność
a) zapewnienie odpowiednich standardów jakości świadczonych przez urząd usług informatycznych. 

3. Szczegółowe zadania sekretarza określają: 

1) ustawy i przepisy wykonawcze; 
2) zakres obowiązków określony przez burmistrza; 
3) powierzenie prowadzenia określonych spraw miasta w imieniu burmistrza; 
4) pełnomocnictwa burmistrza.

Źródło: BIP Urzędu Miasta Oleśnicy 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytoryczna dyskusja. Komentujący są wyrazicielami własnych opinii.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.