Oleśnica, dnia 14.09.2020 r.
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Oleśnicy
Burmistrz Miasta Oleśnicy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na
wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Oleśnicy,
Rynek - Ratusz, 56-400 Oleśnica.
1. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. Komunikacji Społecznej
w Urzędzie Miasta Oleśnicy
Liczba lub wymiar etatu: 1 pełny etat,
Wymiar czasu pracy: 8/8
Wynagrodzenie płatne: na podstawie Regulaminu wynagradzania
pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Oleśnicy na podstawie
umowy o pracę, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 17/VIII/2019 Burmistrza
Miasta Oleśnicy z dnia 22.01.2019 r. z późn. zm.
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, Public Relations,
6) znajomość specyfiki mediów oraz mediów społeczności owych, prowadzenia stron internetowych,
7) umiejętność redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych,
8) ogólna znajomość przepisów prawa prasowego i prawa samorządowego.
3. Wymagania dodatkowe:
2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, Public Relations,
6) znajomość specyfiki mediów oraz mediów społeczności owych, prowadzenia stron internetowych,
7) umiejętność redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych,
8) ogólna znajomość przepisów prawa prasowego i prawa samorządowego.
3. Wymagania dodatkowe:
1) biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office, programów graficznych oraz programu edytorskiego Wordpress,
2) dyspozycyjność (możliwość pracy w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta),
3) umiejętność pracy w zespole, koordynacji realizowanych zadań, wysoka kultura osobista, duża komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odporność na stres, kreatywność,
4) posiadanie podstawowej wiedzy o mieście Oleśnica,
5) znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość języka obcego (w tym preferowany język angielski, język niemiecki),
7) prawo jazdy kategorii B.
2) dyspozycyjność (możliwość pracy w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta),
3) umiejętność pracy w zespole, koordynacji realizowanych zadań, wysoka kultura osobista, duża komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odporność na stres, kreatywność,
4) posiadanie podstawowej wiedzy o mieście Oleśnica,
5) znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość języka obcego (w tym preferowany język angielski, język niemiecki),
7) prawo jazdy kategorii B.
4. Zadania wykonywane na ww, stanowisku:
1) realizacja zadań związanych z komunikacją społeczną,
2) dbałość o pozytywny wizerunek Urzędu Miasta Oleśnicy i Gminy Miasta Oleśnicy,
3) prowadzenie działań promujących Gminę Miasto Oleśnica w przestrzeni publicznej i w przestrzeni medialnej,
4) prowadzenie miejskiej strony internetowej oraz miejskich mediów społecznościowych,
5) redagowanie oraz publikowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz komunikatów dotyczących działalności Burmistrza, Urzędu Miasta Oleśnicy, Gminy Miasta Oleśnicy oraz podległych jednostek,
6) udzielanie jednostkom podległym, w razie zaistnienia takiej konieczności, wsparcia ich działalności informacyjnej, promocyjnej i wizerunkowej,
7) prowadzenie bieżącej i stałej współpracy z dziennikarzami,
8) bieżące monitorowanie i analizowanie informacji i publikacji medialnych dotyczących Burmistrza, Urzędu Miasta Oleśnicy, Gminy Miasta Oleśnicy oraz jednostek podległych; przygotowywanie sprostowań i wyjaśnień w przypadku podania do publicznej wiadomości informacji nieścisłych bądź nieprawdziwych,
9) przygotowywanie i obsługa konferencji prasowych oraz innych spotkań z dziennikarzami,
10) przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Burmistrza,
11) realizowanie zadań związanych z redagowaniem i wydawaniem publikacji promocyjnych Gminy Miasta Oleśnicy (informatory, przewodniki, ulotki, plakaty, itp.)
12) realizowanie zadań związanych ze współpracą zagraniczną Gminy Miasta Oleśnicy, zwłaszcza z miastami partnerskimi,
13) prowadzenie współpracy z podmiotami i osobami zewnętrznymi w zakresie udzielania patronatów Burmistrza oraz prowadzenia przez te podmioty i osoby działalności promującej Gminę Miasto Oleśnica,
14) przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania składane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zgodnie z procedurą obowiązującą w Urzędzie Miasta Oleśnicy oraz projektów odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych miejskich,
15) organizacja imprez miejskich (własnych GMO) oraz współpraca przy imprezach promujących Gminę Miasto Oleśnica organizowanych przez podmioty i osoby zewnętrzne.
2) dbałość o pozytywny wizerunek Urzędu Miasta Oleśnicy i Gminy Miasta Oleśnicy,
3) prowadzenie działań promujących Gminę Miasto Oleśnica w przestrzeni publicznej i w przestrzeni medialnej,
4) prowadzenie miejskiej strony internetowej oraz miejskich mediów społecznościowych,
5) redagowanie oraz publikowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz komunikatów dotyczących działalności Burmistrza, Urzędu Miasta Oleśnicy, Gminy Miasta Oleśnicy oraz podległych jednostek,
6) udzielanie jednostkom podległym, w razie zaistnienia takiej konieczności, wsparcia ich działalności informacyjnej, promocyjnej i wizerunkowej,
7) prowadzenie bieżącej i stałej współpracy z dziennikarzami,
8) bieżące monitorowanie i analizowanie informacji i publikacji medialnych dotyczących Burmistrza, Urzędu Miasta Oleśnicy, Gminy Miasta Oleśnicy oraz jednostek podległych; przygotowywanie sprostowań i wyjaśnień w przypadku podania do publicznej wiadomości informacji nieścisłych bądź nieprawdziwych,
9) przygotowywanie i obsługa konferencji prasowych oraz innych spotkań z dziennikarzami,
10) przygotowywanie i opracowywanie materiałów informacyjnych dla Burmistrza,
11) realizowanie zadań związanych z redagowaniem i wydawaniem publikacji promocyjnych Gminy Miasta Oleśnicy (informatory, przewodniki, ulotki, plakaty, itp.)
12) realizowanie zadań związanych ze współpracą zagraniczną Gminy Miasta Oleśnicy, zwłaszcza z miastami partnerskimi,
13) prowadzenie współpracy z podmiotami i osobami zewnętrznymi w zakresie udzielania patronatów Burmistrza oraz prowadzenia przez te podmioty i osoby działalności promującej Gminę Miasto Oleśnica,
14) przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania składane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zgodnie z procedurą obowiązującą w Urzędzie Miasta Oleśnicy oraz projektów odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych miejskich,
15) organizacja imprez miejskich (własnych GMO) oraz współpraca przy imprezach promujących Gminę Miasto Oleśnica organizowanych przez podmioty i osoby zewnętrzne.
4a. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku:
1) praca w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy, na stanowisku jednoosobowym, w pokoju dwuosobowym, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00-16:00, w razie konieczności praca w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta,
2) budynek dwupiętrowy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, brak dostępu do windy dla osób niepełnosprawnych,
3) konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, sytuacje stresowe,
4) narzędzia pracy - komputer, sprzęt biurowy,
5) praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać u Kierownika Sekcji Komunikacji Społecznej: tel. (071) 798-21-86, pokój nr 43 (II piętro - część ratuszowa).
2) budynek dwupiętrowy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, brak dostępu do windy dla osób niepełnosprawnych,
3) konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, sytuacje stresowe,
4) narzędzia pracy - komputer, sprzęt biurowy,
5) praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Szczegółowe informacje na temat w/w stanowiska można uzyskać u Kierownika Sekcji Komunikacji Społecznej: tel. (071) 798-21-86, pokój nr 43 (II piętro - część ratuszowa).
4b. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, umiejętności lub uprawnień (m.in. prawo jazdy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
6) kserokopia dowodu osobistego,
7) podpisane oświadczenie kandydata: o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że cieszy się nieposzlakowaną opinią wraz z wynikająca z art. 233 k.k. klauzulą*,
8) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych*.
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji, umiejętności lub uprawnień (m.in. prawo jazdy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, certyfikaty, itp.),
6) kserokopia dowodu osobistego,
7) podpisane oświadczenie kandydata: o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że cieszy się nieposzlakowaną opinią wraz z wynikająca z art. 233 k.k. klauzulą*,
8) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych*.
* wyżej wymienione oświadczenia wraz z klauzulami oraz kwestionariusz osobowy kandydaci mogą pobrać ze strony internetowej: http://idumolesnica.bip.gov.pl/praca/rekrutacja-dokumenty-do-pobrania.html
6. Miejsce i termin składania dokumentów:
1) miejsce: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek- Ratusz, 56-400 Oleśnica
2) termin: do dnia 25.09.2020 r., do godziny 16:00.
Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
1) Umowa o pracę z osobą, która wygra nabór na stanowisko Podinspektora ds. Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miasta Oleśnicy zostanie zawarta na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2) Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w „Punkcie Informacyjnym Urzędu” lub przesłać na adres: Urząd Miasta Oleśnicy; ul. Rynek - Ratusz; 56-400 Oleśnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko Podinspektora ds. Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miasta Oleśnicy” (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
3) Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Oleśnicy po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
4) Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego, w przypadku, gdy więcej niż 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze lub przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, w przypadku, gdy maksymalnie do 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.
Źródło: BIP Urzędu Miasta Oleśnicy
2) Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w „Punkcie Informacyjnym Urzędu” lub przesłać na adres: Urząd Miasta Oleśnicy; ul. Rynek - Ratusz; 56-400 Oleśnica, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko Podinspektora ds. Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miasta Oleśnicy” (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
3) Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta Oleśnicy po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
4) Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego, w przypadku, gdy więcej niż 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze lub przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, w przypadku, gdy maksymalnie do 5 kandydatów spełni wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze.
Burmistrz Miasta Oleśnicy
Jan Bronś
Źródło: BIP Urzędu Miasta Oleśnicy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Merytoryczna dyskusja. Komentujący są wyrazicielami własnych opinii.
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.